سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دمپایی جوراب کفش لژ فزایش قد بلند کننده قد خرداد 1402

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی چهار مدل از کفی جوراب افزایش بلند کننده قد سال 2024

    نظر

ایا به این فکر میکنید که قدتان را بدون هیچ دارویی و ان هم موقت افزایش دهید یا همسرتان قدش از شما کوتاه تر است و میخواهید چند سانتی قدش بلند شود و ایا شما قدتان کوتاه است و اعتماد به نفس ندارید ما به شما کیف لاند کننده قد زنانه مردانه  را پیشنهاد مینماییم این کفی افزایش قد و جوراب افزایش قد سیلیکونی معرفی چهار مدل از کفی جوراب بلند کننده قد  به صورت موقت در سال 2023 است هدف: هدف از این مطالعه بررسی تأثیر کفی کفش های آسانسور سانتی متر ، 2.5 سانتی متر ، 5 سانتی متر افزایش قد بر فشار راه رفتن و پا بود: روش ها: پانزده جوان بزرگسال در این مطالعه انتخاب شدند. راه رفتن اما طول و عرض پله در طول راه رفتن تفاوت معنی داری داشتند. در مرحله ایستادن اختلاف معنی داری در نسبت راه رفتن وجود نداشت. از نظر فشار جلو و نسبت عقب تفاوت معنی داری وجود داشت. نتیجه گیری: این نتایج نشان می دهد که کفی کفش آسانسور با افزایش قد می تواند باعث طول پله ، عرض پله هنگام راه رفتن کاهش یابد. این باعث افزایش فشار جلوی پا و فشار عقب روی پا می شود.

 

 

نحوه پوشیدن جوراب افزایش قد

 

 

نحوه پوشیدن جوراب افزایش قد : 

 

این محصول قدیمی و پرطرفدار هیچگونه صدمه ای به پاهای فرد وارد نمیکند پس استرس نداشته باشید که برای شما عوارضی دارد چون  در ساخت این جوراب  از سیلیکون پزشکی استفاده شده که قد شما را بصورت نامرئی بلند میکند و  می تواند یر خار پاشنه، ترک پاشنه و ... را درمان نمایید طریقه استفاده از جوراب افزایش قد ساده است فقط یاید طبق تصویر آن را بپوشید و بهتر است از کفشهای ساق بلند استفاده نمایید چون وقتی این کفی را به پا میکنید کمی حجم داخل کفش زیادتر میشود که برای جبران این فضا باید کفشتان ساق بلند باشد و بهتر است چند باری در خانه تمرین راه رفتن نمایید تا بهش عادت کنید.

 

 


مشخصات فنی جوراب افزایش قد 1402


مشخصات فنی جوراب افزایش قد 1402:

قد خود را به صورت نامرئی افزایش دهید.

ساخته شده از مواد نرم و درجه پزشکی ، تمیز کردن آن آسان است.

جذب شوک ، ضد لغزش ، کاهش دهنده و مرطوب کننده.

از پاشنه پا در برابر ترکهای دردناک ، پینه و تاول محافظت کنید.


نوع: جوراب های افزایش قد جنسیت: تک جنسیتی

ماده: سیلیکون ویژگی ها: نامرئی ، نرم ، ماساژ پا ، تمیز کردن آسان

اندازه: 14cm x 14cm x 5cm / 5.51 "x 5.51" x 1.97 "(تقریبا)

افزایش قد: 2 سانتی متر - 2.5 سانتی متر / 0.79 "- 0.98" (تقریبا)

بسته شامل:

1 جفت جوراب افزایش قد


 



کفی افزایش سیلیکونی پمپی کپسولی :

کفی 4 لایه لایه کفش پاشنه دار ارتتوزیک با بالشتک هوا کفی بالابر کفش آسانسور درج برای مردان و زنان کفی های بلندتر 1.2 "تا 3.5" ارتفاع متغیر قابل تنظیم توسط MT-AMZمارک: کفی های بلندمواد: مواد پی وی سی ، جیر تنفسی رنگ: سیاه قد: 3 سانتی متر ، 4.5 سانتی متر ، 7.5 سانتی متر ، 6 سانتی متر مشخصات: زیره بالابر گسسته - این کیت بالابر کفش می تواند بالابرهای 1.18 تا 2.75 اینچی را تحمل کند و دارای یک لایه بالشتک برای حمایت از کفی ، قوس ، پاشنه و قدم های شما است و شما را در تمام طول روز راحت می کند. پشتیبانی کامل از بزرگسالان - بالابر ما از بالاترین کیفیت مواد ساخته شده است و می تواند کفش های مردانه را با اندازه 225-270 ، کفش اندازه EU35-44 (اندازه 6.5 تا 9) و کفش مردانه به اندازه 225-270 ، پشتیبانی کند.


کفش های اندازه EU35-44 (اندازه 5 تا 11) ، و متناسب با اندازه کفش یا سبک خاص شما قابل تنظیم هستند. راحتی دو لایه - به لطف طراحی بالشتک هوشمند هوا ، این کفی از عملکرد ضد پاشنه بهتر برخوردار است. بالابر هر کفش می تواند قوس پا را تا کف پا ساپورت کند و همزمان باعث افزایش قد شود ، بنابراین می توانید حالت طبیعی خود را حفظ کنید. پارچه های تنفسی و ضد باکتری برای ایجاد گردش بهتر هوا و رطوبت جهت جلوگیری از تجمع ، دستگاه های بالابر دئودورانت ما برای خانمها و آقایان مناسب است و می توانند راحتی و آرامش هنگام رانندگی ، پیاده روی یا پیاده روی را ایجاد کنند. 100 Sat رضایت: هر گونه سوال بیشتر در ورد آن ، لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.



کفی افزایش قد جنس فوم

 


کفی افزایش قد جنس فوم:

ارتفاع نامرئی: کاملاً مناسب پای شماست ، می توانید از نیم کفی در جوراب های خود استفاده کنید. هیچ کس راز افزایش قد شما را نمی داند. دو اندازه اختیاری برای موارد مختلف مانند ملاقات ، قرار ملاقات ، عروسی ، خرید یا هر رویدادی که دوربینی در کمین آنهاست مناسب است.

درزهای پاشنه Ailaka از فوم PU درجه پزشکی ساخته شده اند که می توانند برای هر مرحله از بالشتک و پشتیبانی طولانی مدت استفاده کنند. از مواد پایدار و سبک تری برخوردار است. ته لانه زنبوری جذب کننده ضربه می تواند شوک را کاملاً جذب کرده و استرس را روی پاهایتان کاهش دهد.

راحتی تمام روز: نقاط ماساژ می تواند خستگی شما را از بین ببرد و در تمام طول روز شما را راحت و با انرژی کند. کفی های Ailaka با پشتیبانی قوس و فنجان پاشنه عمیق U شکل طراحی شده اند ، دارای پشتیبانی از پا عالی هستند و کنترل حرکت بیشتری را هنگام راه رفتن و دویدن فراهم می کنند.

ورزش ، کار و سرگرمی: درزهای کوسن پاشنه مناسب برای بهبود عملکرد و کاهش خستگی در زندگی روزمره است. اثر بالشتکی مناسب می تواند باعث کاهش در مفاصل و عضلات شود ، دردهای ناشی از قوس بالا ، صافی کف پا ، اختلاف طول ، خار پاشنه ، التهاب پاشنه آشیل را تسکین دهد.

مشتری اولویت ما است: اگر به هر دلیلی از خرید خود هیجان زده نیستید 100? بدون ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهیم. کفی های بالابر کفش ما برای اکثر کفش ها مانند چکمه ، کفش ورزشی ، کفش ورزشی ، کفش بالا ، کفش تنیس مناسب است. برای کفش های سطح پایین مناسب نیست.

 

کفی افزایش قد سایز بزرگ مردانه


 

کفی افزایش قد سایز بزرگ مردانه :

طراحی شده متناسب با همه اندازه کفش ها

فوراً 5 سانتی متر به قد خود اضافه کنید

تعداد: 2 عدد (1 جفت)

رنگ: مشکی

اندازه: 12.5cm x 6cm x 5cm (4.92in x 2.36in x 1.97in)

بسته بندی شامل: 1 جفت x کفش کفی کفش کوسن هوا

اعتماد به نفس اضافی نامحدود

 

کفی جوراب افزایش بلند کننده قد


آیا برای جذب شوک و تسکین درد بسیار عالی است؟

پارچه همچنین به شما در داشتن احساس عالی کمک می کند.طراحی شده برای استفاده روزمره - کنترل و پشتیبانی متوسط ??در پیاده روی گاه به گاه یا پیاده روی ، کفش و چکمه کفش کار راحتی و بالشتک برای انواع کفش های تفریحی یا روزمرهبدون خطر - اگر از الگوهای ما راضی نیستید ، لطفاً قبل از شکایت از سیاست بازگشت ما ، با شماره سفارش خود با خدمات مشتری ما تماس بگیرید ، ما قیمت مناسب و راه حل قابل قبولی برای این کار به شما ارائه می دهیم

 


جمع بندی :


استفاده از کفش از این نوع می تواند منجر به خم شدن پاشنه مسی شود که از کار موثر آنها جلوگیری می کند. لطفا توجه داشته باشید که کفش پاشنه دار در صورت دمپایی مقاوم ممکن است برای دمپایی مناسب باشد - توصیه می کنیم قبل از استفاده از کفش پاشنه دار اصل در دمپایی احتیاط کنید.آیا این محصول قابل بازگشت است؟این محصول تنها در صورتی قابل برگشت است که پشت پلاستیک را بردارید. ما توصیه می کنیم قبل از پاک کردن پلاستیک ، از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.برای جلوگیری از حرکت در داخل کفش هایتان ، کف پاشنه دارهای مس با مجموعه ای از نقاط چسب Velcro ارائه می شود که به شما امکان می دهد آنها را به طور دقیق و ایمن متناسب کنید. لطفا برای مطابقت با کفش پاشنه دار مس خود از مراحل زیر استفاده کنید:برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد متناسب بودن با Heeler مس ، لطفا به راهنمای ویدئویی ما در زیر مراجعه کنید.برخی از ساپورت های پاشنه و فنجان های پاشنه می توانند در داخل کفش شما حرکت کنند و از موثر بودن آنها جلوگیری کرده و باعث ناراحتی شما می شوند. نقاط Velcro که توسط Heelers Copper مورد استفاده قرار گرفته اند ، این اطمینان را می دهند که پشتیبانی مورد نیاز شما را فراهم می کنند.