سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دمپایی جوراب کفش لژ فزایش قد بلند کننده قد خرداد 1402

صفحه خانگی پارسی یار درباره

چیکار کنیم قدمون بلند دیده بشه

    نظر

چیکار کنیم قدمون بلند دیده بشه  پوشیدن لباس های گشاد برای مردان و زنان کوتاه قد مناسب نمیباشد. پوشیدن لباس‌های  گشاد شما را کوتاه‌تر و کوچک‌تر نشان می‌دهد.تاپ نیم تنه برای خانم های کوتاه قد انتخابی عالی است. پوشیدن این تاپ با شلوار فاق بلند می تواند پاهای شما را بلندتر و بلندتر نشان دهد. البته این تاپ نیم تنه را می توانید با دامن بپوشید اما رنگ تیره تری را انتخاب کنید در اینجا یک راه ساده برای مردان برای بلندتر به نظر رسیدن بدون فرمول های پیچیده آورده شده است. با افزایش سن، شانس قد بلند شدن شما کاهش می یابد، اما با کمک مد و مدل لباس می توانید ایرادات اندام خود را جبران کرده و قد بلندتر به نظر برسید.

 

 

چیکار کنیم قدمون بلند دیده بشه

 

 

 

 

لباس های  خط دار عمود بپوشید :

 

با پوشیدن لباس با نقش های خط دار عمودی، شما بلند قد تر خواهید شد بخصوص لباس های با طرحخط دار ظریف و باریک باشد بهتر است چون  خطای دید باعث میشود که شما قد بلند تر بنطر برسید به همین سادگی و خشمزگی افزایش قد را تجربه خواهید نمود.

 

 

رنگ های تیره را انتخاب کنید


 

رنگ های تیره را انتخاب کنید. :

رنگ های تیره به خصوص مشکی اندام را لاغرتر نشان می دهد و به افراد کوتاه قد کمک می کند قد بلندتر به نظر برسند.البته برای ان دسته افردای که چاق هستند و دوست دارند لاغر به نظر برسن هم لباس مشکی اها را باریک تر نشان میدهد  به یاد داشته باشید که لباس شما دقیقاً سایز شما باشد چون اگر لباس مشکی گشاد هم بپوشید تاثیر ندارد بلکه شما را کوتاه قد تر نشان میدهد.

 

 

چیکار کنیم قدمون بلند دیده بشه

 

 

جمع بندی :

برخی از نکات مد و لباس پوشیدن ما رازهای بلندتر شدن قد را به شما می آموزد تا بتوانید بدون خرج کردن پول و ایجاد مشکلات دیگر با اطمینان به این رویا برسید. در واقع، یادگیری اینکه چگونه بلندتر به نظر برسید، فرمول سختی نیست. مردان و زنان با پیروی از یک سری تکنیک های مد و استایل و همچنین روش های دیگر می توانند قد بلندتر کنند پس حتما مقاله های اموزشی را بیشتر مطالعه نمایید تا فوتو فن بلند قد دیده شدن را بیشتر بیاموزید.